woensdag 19 december 2012

10e Petit Four !

                                                    Ik begin een beetje achterop te lopen...
                                                    Hij was al wel klaar, maar ik had nog geen tijd
                                                    gehad om het op mijn blog te zetten.
                                                    Dit is ook zo´n drukke maand dat ik
                                                    bijna geen tijd overhoud om te handwerken...
                                                    Maar hier is dan nummer 10.
                                                    Het Mandarijn Petit Four !


                        Wat ziet dat er heerlijk uit hé, en de etagere word langzaam heel mooi gevuld.

1 opmerking:

  1. Ze zijn erg mooi geworden. Alleen sommige lijker groter bij jouw dan bij mij. Ik denk dat je ander soort wol gebruikt of niet?
    Fijne feestdagen en inderdaad is dit een drukke maand.

    BeantwoordenVerwijderen