zondag 9 december 2012

Slofjes en theepotten

                                   Ik heb de afgelopen week heus niet stilgezeten...
                                   Ik heb ook nog een paar slofjes (laarsjes) gehaakt.



En deze theepotten wil ik ook graag laten zien, maar die had ik
 eerder al een keer gemaakt.
Ik heb daar geen bestaand patroon voor gebruikt,
maar zelf een theepot getekent op papier en deze
als patroon gebruikt.
Die zijn erg leuk om kado te geven.

Nu op naar de volgende week, dan heb ik ook weer veel te haken.
Ik heb een bestelling voor een muziekuil en ben nog bezig met een deurhanger aap,
en het volgende patroon voor een petit fourtje is er ook al weer...
Als er dan weer wat af is en ik maak er weer iemand blij mee...
dáár doe ik het voor !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten