donderdag 27 juni 2013

Zeepzakjes

Af en toe weer een beetje aan het haken...
Deze zeepzakjes zijn gehaakt van dikke katoen en haaknld nr.4
Met heerlijk geurende zeep erin.
Elke keer als ik er bijlangs loop komt er een lekkere geur in mijn neus



Ik heb het momenteel druk met helpen op school voor de musical en 
afscheidskadootjes groep 8 waar mijn zoon ook bij zit,
maar tussendoor ben ik óók bezig met de GIVE AWAY.
Ik hoop dat het lukt om het volgende week op mijn blog te zetten!
groetjes Iefke.♥

5 opmerkingen:

  1. Ik vind je zeepzakjes heel leuk!
    Dat zijn inderdaad drukke tijden als je kind eind groep 8 zit en jij met van alles helpt, heb ik ook gedaan toen. Maar het is ook wel heel speciaal ;-) Ik wens je dus heel veel plezier de komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor.. ik maak ze ook wel eens.. leuk en gezellig en vooral geurig kadootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, via Lin kwam ik hier terecht. Wat een gezellig blog! Volger erbij xxxx

    BeantwoordenVerwijderen