vrijdag 20 september 2013

Tablethoes

De oudste twee kinderen hebben van hun zelfgespaarde centjes
elk een Tablet gekocht.
Daar zit natuurlijk niet standaard een hoesje bij...
Dus ging moeders achter de naaimachien.
ik heb nog een tas vol met lappen stof van mijn beppe (in liefdevolle herrinnering)
staan en daarin vond ik een lap met aan de ene kant fluweelachtig en
aan de andere kant "nepleer".
Ideaal geschikt voor een Tablet dacht ik zo.
Met dubbelzijdig tape "koelkastmagneten" erop geplakt en we
hebben een hele handige sluiting!




3 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Die tablets zijn nu goed beschermd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee, van de sluitingen en zo'n hoes is altijd handig!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi gedaan wat een goed idee die koelkast magneten.

    ik zag bij je profiel dat je in Friesland woont ik ook.

    sieneke

    BeantwoordenVerwijderen