woensdag 6 november 2013

Teckel

Even een poosje niks van mij laten horen/zien.....
Ik had het best druk met andere dingen en
daarbij is de batterij van mijn fotocamera aan zijn eind.
Dus ik heb een nieuwe fotocamera gekocht,
alleen kan ik het maar niet voor elkaar krijgen
om de foto's op de pc te krijgen.
het is een Canon PowerShot A2500 en de software
moet je van het  internet downloaden.
Blijkbaar mist er één of andere programma op mijn pc,
waardoor het niet lukt.
Ik  kan voor nu dus alleen de laatste foto's van mijn oude
camera plaatsen en hoop dat ik het gauw voor elkaar kan
krijgen met de nieuwe!

Eindelijk zit de teckel in elkaar!



















Een klein lavendelzakje die heerlijk geurt!







Ik heb ondertussen nog 2 hele leuke meidentassen
van "oude" spijkerbroeken genaaid.
Deze foto's staan dus op het nieuwe toestel en
hoop ik jullie gauw te kunnen laten zien!





1 opmerking:

  1. super leuk tekkeltje zeg! Hopelijk lukt het met je camera, wat een gedoe, dat is hier ook altijd zo ;-)

    BeantwoordenVerwijderen